.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اشجری در اعتراض به تغییر استانداران ؛
مثلث شوم ائتلاف فتنه‌گران، جریان انحرافی و اصلاح‌طلبان در حال شکل‌گیری است‌
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ‌گفت: شائبه تغییر بیش از 10 نفر از استانداران در سال جاری ‌نشان دهنده آرایش انتخابات ریاست جمهوری اسلامی است، آن‌ هم توسط جریانی که دیگر نباید از آن به جریان انحرافی یاد کرد بلکه مثلث شوم ائتلاف فتنه‌گران، جریان انحرافی و اصلاح‌طلبان است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ‌گفت: شائبه تغییر بیش از 10 نفر از استانداران در سال جاری ‌نشان دهنده آرایش انتخابات ریاست جمهوری اسلامی است، آن‌ هم توسط جریانی که دیگر نباید از آن به جریان انحرافی یاد کرد بلکه مثلث شوم ائتلاف فتنه‌گران، جریان انحرافی و اصلاح‌طلبان است.

به گزارش شمال نیوز ،حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصت مغتنی برای نشان دادن تلاش‌های دولت خدمتگزار توسط دستگاه‌های اجرایی به مردم است.

وی ادامه داد: ایام شهادت دو شهید بزرگوار رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده تا تمام دولتمردان با عهد دوباره با آرمان مقدس امام راحل، شهدای انقلاب و ولی امر مسلمین تمام همت خود را صرف خدمتگزاری به مردم کنند.

اشجری با بیان اینکه بی‌تردید خدمات دولت نهم و دهم در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را می‌توان در چند جمله خلاصه کرد، تصریح کرد: واضح است تا زمانی که هر دولتی بر مدار پیروی از مدار ولایت و خدمت به مردم باشد شایسته حمایت است و هر دولتی بخواهد بر قدرت تکیه کرده و در برابر رهبری کوچک‌ترین زاویه‌ای داشته باشد و مردم را فراموش کند، منفور خداوند و بندگان صالح او است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به آفت راه خدمت‌رسانی اشاره کرد و افزود: آفت راه خدمت‌رسانی را باید در مواقع مختلف به دولتمردان نشان داد به‌ویژه آنکه این روزها سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر را در پیش داریم.

وی ابراز کرد: تغییر استانداران گیلان، اردبیل و کهگیلویه و بویراحمد این روزها درست در روزهای پر کار دولت یعنی در هفته دولت پرسشی است که اذهان بسیاری را به خود مشغول کرده است.

اشجری با اشاره به اینکه چه لزومی دارد درست در هفته دولت دست به اینگونه تغییرات زد و اگر کمی زودتر یا دیرتر انجام می‌شد چه اتفاق می‌افتاد، خاطرنشان کرد: شائبه تغییر بیش از 10 نفر از استانداران در سال جاری تغییری است که نشان دهنده آرایش انتخابات ریاست جمهوری اسلامی در سال آینده است، آن‌هم توسط جریانی که دیگر نباید از آن به جریان انحرافی یاد کرد بلکه مثلث شوم ائتلاف فتنه‌گران، جریان انحرافی و اصلاح‌طلبان است که به طور مستقیم رهبری را نشانه رفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان یادآور شد: رسیدن به قدرت آن‌ هم به بهایی فراتر از تمسخر به سازوکارهای اجرایی و روش‌مند در شان دولتی که خود را داعیه‌دار مدیریت جهانی می‌داند، نیست.

وی اضافه کرد: کافی است یک بار دیگر چگونگی عزل وزیر امور خارجه دولت اسلامی در ماموریت به آفریقا را بازخوانی کنیم یا استانداری که خبر برکنار خود را هنگام برگشت از افتتاح پروژه‌ای می‌شنود، همه اینها نشان دهنده توافق شومی است که برای انتخابات ریاست جمهوری آینده تدارک دیده‌اند.

اشجری اظهار کرد: باید به افرادی که چنین اندیشه‌ای در سر می‌پرورانند گفت که مردم نمی‌گذارند دوباره جریان فتنه در کشور پا بگیرد، این جریان کور محکوم به فناست و باید این حقیقت را پذیرفت که مردم هوشیارتر از جریان‌های قدرت‌طلب و جاه‌طلبی هستند که می‌خواهند هویت اصیل انقلابی را زیر سئوال ببرند و بی‌تردید با تغییر استاندارانی که منویات برخی از آقایان را انجام نمی‌دهند، آنها در واقع هویت خود را نشان می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه فعالان سیاسی خوب واقف هستند که بحث بومی یا غیر بومی بودن استاندار و طرح برخی اشتباه‌ها بهانه‌ای برای رسیدن به مطامع انتخابات آینده ریاست جمهوری است، اذعان کرد: از مجموع 13 استاندار گیلان تعداد 8 نفر غیر بومی بودند ضمن اینکه استانداری گیلان دو سرپرست غیر بومی را به خود دیده است.

به گفته وی بومی و غیر بومی بودن در فرهنگ متعالی اسلامی هیچ جایگاهی ندارد و تقوا و پرهیزگاری تنها ملاک شایستگی است.

اشجری خاطرنشان کرد: از مجموع 3 استاندار دولت نهم و دهم دو نفر از سرداران سپاه بودند و به دلیل داشتن منتقدان مشترک با میانگین خدمت یک سال و نیم این مسئولیت را به دیگران واگذار کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه آیا شایسته است در طول خدمت یک دولت، استان گیلان 3 استاندار به خود ببیند، تصریح کرد: اگر تغییر استاندار برای رونق و پیشرفت کار است، این پیشرفت کجا است.

وی ادامه داد: آیا در طول 10 ماه باقی مانده از عمر دولت اینگونه تغییرات می‌تواند در جهت کمک به برطرف شدن مشکلات مردم باشد، آیا مردم در اینگونه تغییرات منتفع می‌شوند و آیا این تغییرات چیزی جز جنگ صلیبی دیگر است، جنگ کسانی که برای رسیدن به قدرت دست به هر اقدامی می‌زنند.

اشجری ابراز کرد: بنده به عنوان یک فعال سیاسی ضمن قدردانی از خدمات بسیار آقای سعادتی و آرزوی موفقیت برای استاندار جدید امیدوارم آقای هاشم‌نیا با عزم جدی بتواند در راستای اهداف متعالی امام راحل، ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و آرمان متعالی شهیدان انقلاب اسلامی خدمات شایسته‌ای به مردم ولایی این استان داشته باشد و تمام آرزوهای اصلاح‌طلبان، فتنه‌گران و جریان انحرافی را به یاس تبدیل کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در پایان بیان کرد: مردم بصیر و ولایی گیلان همواره با حضور در تمام عرصه‌های انقلاب سبب یاس دشمنان نظام، انقلاب و ولایت را فراهم می‌کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مشائزی 8 شهريور 1391
ما که خوشحالیم یه گیلانی استاندار ما شده
دم دولت مردان گرم
نا شناس 8 شهريور 1391
آقای اشجری شما بهتره درباره اینکه یا کدام مجوز قانونی از 3 نهاد و اداره استانداری زمان سعادتی بعنوان مشاور روحانیت، هیات نظارت بر انتخابات و شورای هماهنگی تبلیغات استان حقوق میلیونی دریافت میکردید توضیحاتی بدهید
م- ن 8 شهريور 1391
آقایان اصولکرا من 30 سال با شما بودم زمان جنگ زمان پیروزی (شهید رجایی حصرت آقا - هاشمی - احمدی نزاد ) وزمان شکست(ناطق نوری) جسارتا شما هم دروغ میگویید هرکس بر گرده سوار شد فقط وفقط فامیلها وخویشاوندان ودوستان خود را دید هر موقع رای خواستید شعار دادید ورای کرفتید روز از نوع باز همان روش را ادامه دادید >> برای این آقا ما چقدر حرف وسخن شنیدیم چه کسانی را پست دادند و چه کسانی را بی خود وبی دلیل کنار گذاشتن؟؟؟؟ وارد راند وباند اقتصادی نمیشوم
بهروزی 8 شهريور 1391
اقای اشجری ازتغییرسه استانداردرگیلان دردولت دهم ابرازتاسف کردندولی بایدبه ایشان گفت مگرشماهانبودیدکه استاندارقبلی رافراری دادید
سعید 8 شهريور 1391
اقای اشجری بهتر است شما قدری مبانی علم سیاست را مطالعه بفرمایید من نمیدانم وجه مشترک فتنه و اصلاح طلبی با جریان انحرافی جیست این نشان از دستباچگی وبی برنامگی دولت است نه اینکه اییتلافی در کار باشد من فکر می کنم شما در توهم به سر میبرید همین توهم فاقد عقلانیت شما بود که توده مردم را در دو انتخابات به سوی همین اقا هدایت کرد حالا که منافع شما به خطر افتاد ودوستان شما را درو کرد هم پیمان اصلاح طلبان شد دستتان درد نکنه که باز هم به بصیرت رسیدید ولی خیلی دیرشد
نا شناس 8 شهريور 1391
اصلاح‌طلبان، فتنه‌گران و جریان انحرافی
اقا جان می شه بپرسم من 35 ساله بیکار که 10 ساله رنگ مسافرت ندیدم
تکلیفم چیه؟ حقم از این اب و خاک چیه؟
چرا باید فسیل بشم؟
همه حزب ها دارن تو سر کله هم می زنن؟
این اسم ها و نام ها مشکل مردم نیست و نبوده؟
شما باید مشکلات مردم را حل کنین و گرنه ....؟
اون ها هم بین خودشان این برنامه ها بود شاید هم کمتر

من که پارتی ندارم تو کجای این مملکت رو کدوم خط و مبدا جغرافیایی از جهان قرار دارم.
نا شناس 8 شهريور 1391
اقای اشجری زمانیکه آقای سعادتی نامه 13 استاندار حمایت از جریان انحرافی را امضاکرد چرا ساکت بود؟
پرداخت هزینه ساخت شورای هماهنگی باعث سکوت شد یا پستهای مختلف؟
عبداللهی 8 شهريور 1391
ازاینکه مشایی داره واسه انتخابت مهره چینی میکنه شکی نیست،منم قبول دارم که تو هفته دولت اینگونه عجولانه سه استاندار رو تغییر میدن معلومه که برنامه ای دارن.
نا شناس 8 شهريور 1391
تو 35 ساله بیکار برای اینکه جربزه نداری بیخودی بیکاری خودت را گردن این و اون نیداز
نا شناس 9 شهريور 1391
حاج آقا اشجری دست شما درد نکنه
ما بسیجیان هر کجا تکلیف کنند اماده ایم
نا شناس 9 شهريور 1391
چر امروز سعادتی اینگونه مخالف داشت
باج نداد و با عزت رفت
نا شناس 9 شهريور 1391
مهدی لطفی به زودی مدیر کل روابط عمومی و بین اللمل استانداری خواهد شد
نا شناس 9 شهريور 1391
حسین مجرد در حال رایزنی برای مشاور جوان استاندار است
نا شناس 9 شهريور 1391
شفیع زاده مشاور امور روحانیت هاشم نیاست
نا شناس 9 شهريور 1391
محمدرضا قاسمی مدیر کل حوزه استادار از دوشنبه شروع به کار خواهد کرد
نا شناس 9 شهريور 1391
جناب اقای هاشم نیا
استاندار محترم گیلان
چرا امروز تمام نیروهای ارزشی،ولایی،اصولگرا از انتصاب شما راضی نیستند
به عنوان یه برادر کوچک چند پیشنهاد را برای حضرتعالی دارم
1-دقت در انتصاب
2-مرور گذشته خود شما
3-استفاده نکردن از نیروهای سوخته
4-بها ندانن به اصلاح طلبان تندرو و فتنه گران گیلان
arash 9 شهريور 1391
آقاي عزيزكليه سرداران وايثارگران نورچشم ملت هستندولي آياهمه آنان مديران اجرايي واستانداراني خوبي خواهندبود؟شمابراي درمان گوش خوددنبال متخصص گوارش مي گرديد؟تاكي بايدتخصص درامراجرايي دراين كشورگم گردد؟
نا شناس 9 شهريور 1391
اقای جعفر زاده به ارزوی خودش رسید هاشم نیا استاندار شد
جانباز 9 شهريور 1391
خوشا بحال محمد قاسمی واسفند قاسمی وسعید طاهری ویاری ومجرد و.....برای احمدی نژاد باید تاسف خورد که اطرافشو چه کسانی گرفتند.از قهرمانی لیبرال تا هاشم نیای بی خاصیت. البته تو این دوره از انتخابات معلوم میشه که حلوا کیلو چنده؟
اکبری 9 شهريور 1391
سعادتی آنقدر مرد بود که با همه فشارها مبنی بر انتقال سایت بزرگ نفتی از رودسر به مازندران،استان خودش،این کار را نکرد وگفت دلم برای گیلان میسوزد.اف باد برجعفرزاده ... که دایما میگفت،استاندار غیربومی، کدام غیربومی اینگونه میکند که سعادتی کرد.
نا شناس 10 شهريور 1391
با بیان این مثلث بینش سیاسی شما نمایان شد آخ پدر بیامرز جریان اصلاح طلب و انحرافی مگر می تواند با هم در یک سطح باشد ؟ شما چرا خودرا خیلی عاقل و دانشمند می دانید ؟ شما جریان نفاق هسنید ، تا کی می خواهید به بازیها ادامه دهید بروید دنبال سازندگی و آبادانی استان باشید مردم در سختی بسر می برند شما با تفکر تفرقه اندازی خود باعث تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکار شدن مردم و تخریب اقتصاد استان می شوید . اکثریت مردم گیلان ار تفییر در استانداری راضی هستند کمی از رفتار خلاف جهت مصالح و منافع مردمی دست بردارید بدانید در این استان مردمی هستند که در مقابل تو و حسن کربلائی و امثالهم ایستادگی کنند
نا شناس 10 شهريور 1391
پور حسن دوباره به استانداری برمیگردد
نا شناس 10 شهريور 1391
روح الله محسنی در حال مذاکره با جعفرزاده است تا او در این تقسیم قدرت بی نصیب نماند
لاهیجی 11 شهريور 1391
یک لاهیجانی که روزنامه نگار هم هست و سنگ اصلاح طلبان را به سینه میزد به معاونت استانداری بر میگردد
منطق 12 شهريور 1391
چرا فرافکنی می کنید! فتنه گران! منحرفین! اصلاح طلبان! یا قاسطین و مارقین و ناکثین! هیچ ربطی به هم ندارن ! آقای مثلث شو ساز! محمود کبیر و کی گفته بود آقای اشجری؟! حالا که منافعت در خطر افتاد دنبال مقصر می گردی؟ بگرد ولی نه در میون اصلاح طلبان!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.218 seconds.